Перелік товарів, що не підлягає обміну і поверненню

Перелік викладено в постанові Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів від 19.03.1994 року № 172.

  • корсетно-бандажна продукція;
  • товари особистого користування;
  • вироби для сну;
  • зубні щітки;
  • мундштуки;
  • масажні щітки;
  • натільна і постільна білизна;
  • колготно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • вироби зі скла;
  • товари для дітей (соски, пляшечки, пустушки і т.д.);
  • інструменти для манікюру, педикюру та косметології;
  • хірургічний інструментарій;
  • ортопедичні та силіконові вироби (устілки, підпяточники і т.д.);
  • ортопедичне взуття.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Наш магазин дотримується Закону України «Про захист прав споживачів», відповідно до якого покупець може повернути Магазину куплений товар (за винятком переліку товарів, що не підлягають обміну) в 2-х випадках:

1. Товар має виробничий дефект (Стаття 8) - товар має дефект, товар використовувався і присутній один з фактів:

  • відсутня повна можливість усунення даного дефекту;
  • виробник (постачальник) не може усунути дефект протягом 14 днів (в разі неможливості обміну товару з дефектом на аналогічний належної якості);
  • після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

2. Товар не задовольнив запити покупця, але не був у вжитку (Стаття 9):

  • товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
  • збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • Товар з повною комплектацією;
  • Заповнений бланк-заяву (заповнити заяву можливо у нас в магазині в момент здачі товару або самостійно);
  • Товарний чек;
  • Гарантійний талон;
  • Документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).

ДЕ ЗДІЙСНИТИ ПОВЕРНЕННЯ?

Ви можете здійснити повернення бракованого / невідповідного товару особисто в пунктах самовивозу товару за адресою:

  • м. Дніпро, ж/м Лівобережний, провулок Вільний, 2а (магазин ОРТОМЕДІКА).

У разі, якщо товар не підходить покупцеві з якихось причин, але не був у вжитку, відправка товару на обмін / повернення здійснюється за рахунок Покупця.

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Гроші повертаються на банківську карту покупця (для фізичних осіб), як правило, в день отримання бракованого / невідповідного з яких-небудь причин товару Продавцем і тільки після встановлення факту наявності виробничого дефекту або того факту, що товар дійсно не був у вжитку.

У разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 14 днів з дня отримання товару Продавцем.

Якщо зовнішній вигляд товару викликає у Продавця сумніви в питанні його невикористання, то Продавець має право відмовити Покупцеві в прийомі такого товару.